ABS
Moderator: Moderatori
ABS
Gledao sam pre neki dan Teleshopping na RTL-u gde se nudio bicikl marke BIRIA sa ABS sistemom na zadnjoj kočnici!
Čak su vršili i uporedno merenje zaustavnog puta sa i bez ABS-a.
Tako nešto prvi put vidim na biciklu i osećam da bi takva kočnica bila veoma interesantna za offroad vožnju, naročito pri ljutom downhill-u.
.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
WHAT !!??
Pogon kardanom !?
Elektrosnka imobilajzer nozica sa daljisnkim !?
Integralno kocenje !? (cekaj,tu ja nigde ne vidim ABS -as Anti Block Sistem)
Automatska svetla ..
Jezus,Maria! bicikl za retarde koji ne znaju da treba da koce i prednjom kocnicom,i koji zaboravljaju da upale svetla kada se smraci .. jos samo da ugrade cruise control,grejanje sedista,i PDC (parking distance kontrol) LOL !
Ovi su zajebali i Shimanov smoover ..
Pogon kardanom !?
Elektrosnka imobilajzer nozica sa daljisnkim !?
Integralno kocenje !? (cekaj,tu ja nigde ne vidim ABS -as Anti Block Sistem)
Automatska svetla ..
Jezus,Maria! bicikl za retarde koji ne znaju da treba da koce i prednjom kocnicom,i koji zaboravljaju da upale svetla kada se smraci .. jos samo da ugrade cruise control,grejanje sedista,i PDC (parking distance kontrol) LOL !
Ovi su zajebali i Shimanov smoover ..
Aha, a tetka u svojim 50im koja je u nekoj civilizovanoj Evropi krenula na svoju 10km odiseju do tržnog centra u drugom kraju grada se sigurno pali na 13fazni XXTR pogon+menjače sa ultrakratkim hodom i Gustav M diskove na prednjem točku... 80% te commuter populacije sanja o ovome.
A i ja moram da priznam da grejanje sedišta uopšte ne zvuči loše u januaru...
A i ja moram da priznam da grejanje sedišta uopšte ne zvuči loše u januaru...
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Pa i to sto kazes .. san svake bakemixitron wrote:Aha, a tetka u svojim 50im koja je u nekoj civilizovanoj Evropi krenula na svoju 10km odiseju do tržnog centra u drugom kraju grada se sigurno pali na 13fazni XXTR pogon+menjače sa ultrakratkim hodom i Gustav M diskove na prednjem točku... 80% te commuter populacije sanja o ovome.
Ali kardan,pa preterali su .. 18kg !! i to bez opcionalne korpe
Moram priznati da im je onaj EZ Boarding prilicno zanimljivog dizajna
Da zivim u Holandiji,mozda bih nabavio takav za cruise do pijace i nazad
Pa da znas i da nije kad nabavim recumbent,kupim onu "presvlaku"mixitron wrote: A i ja moram da priznam da grejanje sedišta uopšte ne zvuči loše u januaru...
za auto sto ima grejanje i steker za upaljac,pa stavim to pod ledja
Tu se nikako ne slažem sa tobom, naročito kod ovih prvih pomagala. Znači, po tvom mišljenju svi vozači treba da voze kao profesionalci, i da pri naglom kočenju+skretanju popuste kočnicu u pravom trenutku da bi točkovi nastavili da se okreću u usmerili auto u pravcu zakretanja volana? Takođe, smatraš da ESP nije potreban ako na klizavom putu naglo skreneš? Ako tebi nije potreban, isključi ga, ali većini vozača jeste.luci wrote:ja sam inace protiv elektronskih pomagala u voznji i kod kola a i kod bicikala
Što se tiče ABS-a kod bicikala, zvuči kao zanimljiva stvar, ali na prednjoj, a ne zadnjoj kočnici, kao kod gorespomenutog Biria bicikla. Mislim da bi tako bilo zanimljivije zbog toga što je manja šansa da napraviš neku štetu ako blokira zadnji točak nego prednji.
Kad već spominjem Biria bicikl, evo jedan zanimljiv isečak:
što će reći, ovo izgleda da nije pravi ABS, kao kod automobila .ABS brake system simultaneously activates the front brake when the rear coaster brake is used. Braking results in faster stop without skidding
ABS je od pomoći, ali ne i neophodan, i hidraulika je pristojna ako ne želiš da bilduješ (a posle Fiata 850 bar meni sve izgleda kao da ima hidrauliku).
Na klizavom putu se ne skreće naglo, nego se vozi kako treba.
To što neko ne ume da vozi ili vozi kao kreten mu ne treba olakšavati fensi pomagalima, nego ga treba preusmeriti na javni prevoz ili mesto suvozača.
Letos se vraćamo iz Kalne, put do Knjaževca, onako, ima krivina al' ništa opasno. Ispred mene neki reptil u novom BMWu, ide 20 kroz krivinu, a onda na prvi znak pravca raspali 80-100. Taman se obradujem i pustim džipa na njegovih standardnih 50-60 po takvom putu, i u prvoj krivini ulazim BMWu u dupe, pošto je lik otprilike izašao da ga progura.
Njemu ne treba ESP, nego autobus.
Ne mora niko da glumi reli vozača, gazi po dve pedale odjednom i nišani koliko da proklizne repom pre nego što namota kontru, ali bi svako mogao da nauči da se koči pre krivine, a kroz krivinu dodaje gas. Još imam da vidim auto koji ne može na taj način da elegantno prođe krivinu pri putničkim brzinama.
I, kao finale, kad nešto od te fensi elektronike otkaže, šta onda?
A i ovaj cikloABS je svrsishodan do bola - mozak umesto vozača, nesposobnog da koči s obe ruke / rukom i nogom odjednom
Na klizavom putu se ne skreće naglo, nego se vozi kako treba.
To što neko ne ume da vozi ili vozi kao kreten mu ne treba olakšavati fensi pomagalima, nego ga treba preusmeriti na javni prevoz ili mesto suvozača.
Letos se vraćamo iz Kalne, put do Knjaževca, onako, ima krivina al' ništa opasno. Ispred mene neki reptil u novom BMWu, ide 20 kroz krivinu, a onda na prvi znak pravca raspali 80-100. Taman se obradujem i pustim džipa na njegovih standardnih 50-60 po takvom putu, i u prvoj krivini ulazim BMWu u dupe, pošto je lik otprilike izašao da ga progura.
Njemu ne treba ESP, nego autobus.
Ne mora niko da glumi reli vozača, gazi po dve pedale odjednom i nišani koliko da proklizne repom pre nego što namota kontru, ali bi svako mogao da nauči da se koči pre krivine, a kroz krivinu dodaje gas. Još imam da vidim auto koji ne može na taj način da elegantno prođe krivinu pri putničkim brzinama.
I, kao finale, kad nešto od te fensi elektronike otkaže, šta onda?
A i ovaj cikloABS je svrsishodan do bola - mozak umesto vozača, nesposobnog da koči s obe ruke / rukom i nogom odjednom