freebikinglogo

Ljeljenski cache
N 43° 54.689 E 019° 31.474
944 mnv

Preuzeti .gpx fajl lokaliteta (.zip)

Posetite stranicu ovog keša na geocaching.com

Прикажи већу мапу

Keš je sakriven u rupi pod stenom okružen travnatim tlom i mešovitom šumom, na samoj ivici Ljeljenskih stena, sa pogledom na kanjon Rače. Od hotela "Beli Bor" udaljenost je oko 2,5 km.

Kako stići?
Krenite makadamom od hotela Beli Bor ka "manastirskim stanovima" i prođite pored ergele konja koja ostaje sa leve strane puta. Ubrzo nakon što prođete manastirske stanove (mala crkvica i konak) naići ćete na putokaz na kome piše "arheološko nalazište Gradina". Krenite sporednim putem desno na koji ukazuje putokaz. Nakon 400 metara naići ćete na raskrsnicu gde treba držati srednji put, a 600 metara kasnije, na narednoj većoj raskrsnici, skrenite desno. Vrlo brzo nakon toga put zavija desno i počinje da se spušta, a vi nastavljate pravo, kroz malo gušće rastinje, po vrhu stenovitog grebena na koji izbijate. Prođite do same ivice grebena sa strane koja gleda ka kanjonu Rače i spustite se desetak metara između stena. Pronađite mesto odakle se krst na šiljatom vrhu ka severu jasno vidi kroz granje, osvrnite se i potražite među stenama rupu. Rupa u kojoj se nalazi keš je u samom dnu jedne od stena, obrasla travom

Sam keš se nalazi u cilindričnoj metalnoj kutiji sa "SRB" nalepnicom na poklopcu i "Garmin" nalepnicom sa strane. Unutra se nalazi beležnica i olovka, nekoliko "Garmin" nalepnica i lažni iQue 3000 GPS uređaj (plastična maketa). Kada pronađete keš izvadite maketu GPS-a ili neku od nalepnica, napišite poruku i ostavite neki drugi predmet u kutiji. Naravno, nemojte da zaboravite da izvestite o nalazu na www.geocaching.com, kao i da pošaljete informaciju nama kako bismo na ovu stranicu upisali vaše utiske i komentare.

AKTUELNO! Obavešteni smo da su jedinice žandarmerije MUP-a Srbije pronašle keš i, neobavešteni o fenomenu geocaching sporta, a misleći da je u pitanju neka tajna komunikacija, kutiju sa njenim sadržajem zaplenile i odnele sa lica mesta. Dakle, na mestu gde je u septembru 2007. godine postavljen keš, trenutno se ne nalazi ništa. O eventualnom ponovnom postavljanju keša ćemo vas blagovremeno obavestiti.

Fotografije

Pratite putokaz

Ne skrećite ovde desno, produžite pravo!

Ovaj prizor vidite kad se okrenete od rupe u kojoj se nalazi keš

Rupa u kojoj se nalazi keš (kutija se vidi na slici)